תיקון תריסים חשמליים - לצאת מחושך לאור

האם להשאיר תיקון תריסים חשמליים למחר?
תיקון תריסים חשמליים - מחושך לאור

עצ-בעות הנדימן מתמחה בטיפול ותיקון תריסים חשמליים ותריסי גלילה.להזמנת שירות לטיפול מניעתי או תיקון תריסים חשמליים צרו  קשר ונגיע אליכם במהירות האפשרית. נשמח לייעץ לכם טלפונית.
בשנים האחרונות רוב הקבלנים מתקינים בדירות החדשות / בתים חדשים תריסים חשמליים, ישנם יתרונות רבים לתריסים החשמליים שאין בתריסים הרגילים שלכל אחד היה בבית.
אחד החסרונות של התריסים הידניים שאחרי מספר שנים הם מתחילים להישבר ומאבדים מהצבע שלהם ויש להחליפם, ושלא נדבר על ניקיון תריסים שזה הסיוט הכי גדול של לכל האמהות.
רוב האנשים שמחליטים לשפץ את בתיהם בדרך כלל מחליפים את התריסים הידניים לתריסים חשמליים, המתאימים לעיצוב המודרני של הבית ומשדרג את מראה הבית. התריסים החשמליים מאוד נוחים לשימוש הודות להפעלה ע"י מתג חשמלי או שלט, ניקיון התריסים נהפך להיות הרבה יותר קל. יתרון נוסף שהאטימות היא מוחלטת ולכן אין כניסה של מים, רוח או אור. גם תיקון תריסים חשמליים יהיה פשוט אם נעשה בזמן.

כמו כל מכשיר חשמלי גם לתריסים חשמליים יש תקלות שלפעמים לא נראות לעין, לכן רוצי לחפש בעל מקצוע המתמחה בתיקון תריסים חשמליים אך בדקי את מהימנותו.

להלן מספר תקלות אפשריות אשר מומלץ להזמין בעל מקצוע לתיקון תריסים חשמליים:

  • תריסים שעולים  או יורדים בצורה לא אחידה.
  • תריסים שעולים או יורדים לאט.
  • מנוע חלש / תקול.
  • אבק שהצטבר ותוקע את המסילה.
  • תריס שקיבל מכה והתעקם.
  • נתק בין השלב העליון  לשאר התריס
  • תריסים חשמליים הגורמים לקצר חשמלי.
בעל מקצוע טוב יודע שצריך סבלנות רבה כשניגשים לתיקון תריסים חשמליים, אין צורך לחבוט ושאין צורך להפעיל יותר מידי כוח.

טיפים חשובים לתיקון תריסים חשמליים ומניעת תקלות
תיקון תריסים חשמליים - מנגנון תקול

טיפ קטן וחשוב מאוד - לא מומלץ לנסות לתקן תריסים חשמליים לבד, גם אם אתם חושבים שאתם יודעים מה הבעיה אל תגעו! רוב הסיכויים שתחמירו את המצב ותגיעו לעלויות תיקון גבוהות.
הדבר היחידי שאתם יכולים לטפל בעצמכם הוא החלפת הסוללה בשלט.
טיפ נוסף - בזמן קניית התריסים מומלץ לקנות מנוע תוצרת צרפת או איטליה שאורך החיים הממוצע הוא 10 שנים, לעומת מנוע תוצרת סין שאורך החיים הוא 3 שנים בלבד.
הימנעו מלהשאיר חפצים הקו של הסגירת התריס, רוב התקלות מנוע הם עקב הורדת התריס על חפץ המפריע בסגירה. רוב החברות נותנות אחריות על המנוע רק ל- 5 שנים, וברגע שנגמרת האחריות תצטרכו להיפרד מסכום נכבד.

זכרו, תיקון תריסים חשמליים הם לבעל מקצוע בלבד, אל תנסו לתקנם לבד למניעת הוצאות כספיות גבוהות.









תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שירותי הנדימן - תיקון ארונות מטבח לא רק לפסח